Galetes sense forn


Us ha passat alguna vegada que el pa de pessic, les magdelenes, brioix o similar se us assequin massa? A mi no, sempre ens ho acabem tot -massa- fàcilment.
El que si que ens va passar va ser que vam haver de comprar pa de pessic de supermercat per gravar un vídeo a Kliska i que com que no era prou bo no ens els vam voler menjar, i per altra banda, em sabia greu de llençar.


Finalment vaig decidir que seria un bon moment per provar de fer una recepta bastant freqüent per Internet: piruletes de pa de pessic. Això si, amb certes adaptacions, la més evident és la presentació. Jo no tenia palets per fer les piruletes i en vaig fer galetes. I finalment crec que van quedar prou bones. És una recepta ideal per fer amb nens perquè només cal barrejar bé els ingredients i donar forma. No són fantàstiques, les mans rodanxones de la meva filla, que em va ajudar a fer-les?


RECEPTA:

- Restes de pa de pessic, magdelenes... o similar
- Nocilla o Philadelphia (al gust del consumidor): la meitat del pes del pa de pessic
- Xocolata de cobertura
- Fideus de colors per decorar



Esmicolar bé el pa de pessic amb les mans. Es barreja amb la Nocilla o Philadelphia. Queda una pasta que es pot manipular bé, i si està massa tova es posa a la nevera una estona perquè endureixi la massa. És el moment de donar-li forma. Nosaltres vam estirar-la damunt la taula i van tallar-la amb un motlle amb forma de cor. Es fon la xocolata de cobertura i s'aboca amb cura damunt de les galetes, que haurem posat damunt d'una reixeta. Es pot decorar amb els fideus de colors o el que preferim. Ràpides de fer i bones!


1 comentari:

  1. la combinació de xocolata i formatge era sorprenentment bona!

    ResponElimina

Agraeixo molt el teu comentari