Pastís de xocolata i oreo sense forn

tarta de chocolate y oreo sin horno

Bon dia! Avui sento que haig de començar el post saludant a tothom perquè fa més de 2 mesos que no publico res... Em sap greu. Ja se sap que hi ha moltes coses de les vides dels adults que fan les mateixes vacances que els nens, oi? Bé, doncs més o menys és el meu cas, que ha estat tenir les nenes rondant per casa que no m'hi he posat gaire... A cuinar i menjar si, a fotografiar no :(

I torno de les vacances amb una altra recepta de xocolata! En aquest cas un pastís sense forn o tarta de xocolata amb galetes oreo que queda d'allò més "resultón": l'amarg de la xocolata negra, el puntet dolç i salat de les oreo... És tan intens que amb un trosset ja en tindreu prou, tot i que sempre hi ha qui troba raconet per un segon tros...

L'he tret de La receta de la felicidad, blog (i llibres) d'allò més recomanables. Les receptes són sorprenentment senzilles, les que he tastat són boníssimes, i l'estilisme i fotografies una meravella! Queda algú que no el conegui? Visiteu-lo i veureu!

Som-hi!

Ingredients per la base:
300 gr de galetes oreo
100 gr de mantega fosa

Ingredients per la crema:
200 ml de nata per postres (35% MG)
200 gr de xocolata negra trossejada
50 gr de mantega

Per decorar:
Galetes oreo
Boletes de colors o el que us agradi

Procedim:
Comencem preparant la base triturant les galetes oreo senceres. Hi afegim la mantega fosa i ho barregem bé. Escampem aquesta massa per la base i les parets del motlle (millor si és de base desmuntable). Pressionem bé perquè la massa es compacti. Ho fiquem al congelador perquè endureixi, mentres anem preparant el farcit.

Fiquem la nata a un cassó i ho portem a ebullició. Ho retirem del foc i aboquem la nata damunt de la xocolata trossejada i la mantega que tindrem preparats en un bol. Esperem un parell de minuts i remenem bé perquè es desfaci i s'homogenitzi la mescla.

Retirem el motlle del congelador i hi aboquem la barreja de la xocolata fosa. Decorem com bonament puguem i ho fiquem a la nevera un parell d'hores com a mínim, fins a la hora de consumir.

És d'aquells pastissos que val la pena fer... fàcil, llaminer, boníssim!


9 comentaris:

  1. Sembla fàcil i té una pinta deliciosa.
    Un petonàs

    ResponElimina
  2. Fàcil però boníssim, eh?? dels meus!

    ResponElimina
  3. Fa molt bona pinta, i am és sense engegar el forn!!

    ResponElimina
  4. Gran retorn...com que a casa tinc una hipermegafanàtica de les oreos...jo crec que hi és addicta...ja he imprès la recepta per fer-la aquest cap de setmana...t'explico!!! PEtons!

    ResponElimina
  5. Mmmm diví, i a més fàcil, aquest pastís ho té tot! Apuntat queda! Un petó

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
  6. Estupendo!!! Sin horno y un pastel riquísimo, me encanta el chocolate y estas tartas son mi perdición.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  7. Oh Déu meu! M'has fet salivar només amb la primera foto! El provaré ;)

    ResponElimina
  8. Ostres Marta! l'he vist al facebook i m'he vingut corrent!! quina bona pinta i, a més, senzillet!! Marta

    ResponElimina

Agraeixo molt el teu comentari