Natilles de taronja (amb Thermomix)

natilles taronja THX

La recepta d'avui és d'aquelles perfecta per fer amb la Thermomix. Fàcil, ràpida i de resultat garantit.

Les natilles m'agraden força però no les compro quasi mai al súper. De fet, al blog ja tinc més receptes de natilles, i sempre les faig amb la THX: aquí les "normals", aquí de xocolata... I avui, unes delicioses natilles de taronja que he tret del blog de La Cuina de l'Olga (aquí l'enllaç al seu blog). M'han encantat, Olga!

Ingredients:

  • 500 gr de llet sencera
  • Pell d'una taronja
  • 1 branca de canyella
  • 130 gr de sucre (jo en vaig posar una mica menys)
  • 1 culleradeta de sucre vanillat
  • 3 ous
  • 15 gr de Maizena
  • Suc d'una taronja


Procedim:
Posem la papallona al got i hi afegim la llet, la pell de la taronja, el canonet de canyella, els ous, els sucres i la Maizena. Programem 8 min / 90º / Vel. 2

Passat el temps, retirem la pell de taronja i la branca de canyella i hi afegim el suc de taronja. Barregem 1 min. / Vel. 4

Repartim les natilles en petits bols o altres recipients per servir. Ho deixem refredar almenys 4h abans de consumir-les.

Bon profit!

7 comentaris:

Agraeixo molt el teu comentari