Pastís rosa i VÍDEO!

Si, un altre pastís, però aquest és un clàssic dels senzills, que moltes vegades són del millor. Es tracta del pastís de iogurt amb cobertura de xocolata de maduixa. Com a novetat la recepta està en vídeo, inaugurant així el canal "Pebre i xocolata" al YouTube. Us convido a veure el vídeo, curtet, i si voleu, deixar-me la vostra opinió. Espero poder fer altres receptes en vídeo i qualsevol opinió -constructiva- serà molt útil.


Segur que coneixeu alguna recepta igual o semblant de pa de pessic fet amb iogurt i prenent la resta de pesos dels ingredients seguint la mesura del iogurt. Jo de fa anys que faig aquesta i ens encanta, per bé que la modifiquem segons necessitats: si el volem més gran, més gustós, per menjar sol o com en aquest cas, amb cobertura... Fem servir iogurt de llimona, o afegim fruits secs o panses, pell de taronja o llimona ratllada, o xocolata, o un plàtan madur, o el suquem a la fondue de xocolata o xocolata desfeta... Sempre és fantàstic. En aquesta ocasió disposava d'una bosseta d'uns 200 gr de xocolata rosa, amb una mica de gust de maduixa que vaig fer servir per cobrir, i cal dir que el gustet de la xoco li quedava molt bé.

Finalment cal remarcar d'aquesta recepta que no porta mantega, que està fet amb oli, cosa que el fa més sà i menys caloric. En definitiva, una de les receptes de capçalera: versatil i bona que ens ha facilitat molts esmorzars, berenars i fins i tot postres "de festa". Si no n'heu fet mai (encara hi ha algú que no faci una recepta semblant???), tasteu-la!




9 comentaris:

  1. Amb aquesta cobertura ha de ser bo, bo!!!

    ResponElimina
  2. Hmmmmm !
    M'encanten els pecats venials (o és mortal ?) ;)

    Molt bé el vídeo. Hi ha un plànol cenital que té massa llum. És possible o sóc jo que ho he vist malament ?

    ResponElimina
  3. un video molt xulo amb una música molt encertada! enhorabona guapa. petonets

    ResponElimina
  4. mmmmmmmmmmmmm fàcil i deliciós. Fins i tot a mi que no m'agrada el dolç se'm fa la boca aigua.mmmmmmmmmm

    ResponElimina
  5. M'encanten les tres pantalletes

    ResponElimina
  6. Felicitats, el vídeo m´ha agradat molt...i la recepta també!!!
    Un petonet

    ResponElimina
  7. Ole tu!! El video molt xulo, i el pa de pessic (a casa el fem igual, però amb 3 ous! jejeje) rosa genial!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  8. Ooohh! Anava a visualitzar el video, però no existeix. Snif, snif... ho provaré més tard.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, Montse, el vaig eliminar perquè vaig tenir alguns problemes amb la configuració del canal, i com que al final tampoc no he fet més vídeos...
      Però si vols, mira el link que et poso aquí a sota. La recepta base és la mateixa, només que no hi vaig posar baileys i el vaig acabar amb la cobertura de xocolata rosa. En qualsevol dels casos, és una recepta genial, la del pa de pessic amb iogur! Gràcies pel comentari!
      http://pebreixocolata.blogspot.com.es/2014/04/bundt-iogur-baileys-crema-irlandesa-whisky.html
      Marta

      Elimina

Agraeixo molt el teu comentari