Receptes Top 10 del 2013

Per acabar l'any m'he animat a fer un post ràpid (HAHA! o això em creia!) recollint les 10 entrades més visitades de l'any. Val a dir que m'he emportat una sorpresa amb algún d'aquests posts inclosos, també amb el fet de trobar-hi tantes receptes salades (quan al blog hi tinc majoritàriament receptes dolces).

En general, però, trobo que és un bon recull de receptes. No són les meves 10 preferides, però ja faré aquesta llista més endavant... 

Clicant a la foto anireu a l'entrada de la recepta, i més avall hi ha la llista.


1. Natilles amb Thermomix
2. Pasta amb salsa de iogurt i salmó fumat
3. Pastís de pastanaga amb cobertura de mascarpone
4. Lasagna d'espinacs
5. Pastís senzill d'aniversari (de iogurt i cobertura de xocolata blanca)
6. Mandonguilles de peix al vapor (amb Thermomix)
7. Pastís de carbassa, panses i gingebre
8. Gelat de llimona i mascarpone
9. Financiers de xocolata
10. Pastís de plàtan i fruits vermells

I per acabar, només desitjar a tothom un bon final d'any i sobretot, un millor Any Nou!

5 comentaris:

  1. Em quedo amb el top ten però també amb la resta de receptes que has fet...a quina millor! Petons!

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest top10! no hi ha recepta que no m'agradi ;-). Un petó i feliç 2014!

    ResponElimina
  3. Ummm em feu caure la baba amb els vostres blogs. Bon any !!! I moltes entrades més ; )

    ResponElimina
  4. Todas muy buenas, un post estupendo. Feliz 2014
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  5. Un bon recull, però les que han quedat fora també són magnífiques!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Agraeixo molt el teu comentari